torsdag den 10. maj 2012

just.get.naked.people.

















jeg ved ikke hvorfor, men bryster inspirerer mig helt vildt meget lige for tiden. i det hele taget nøgenhed. ikke for at lyde pervers eller sådan noget shit, men det er jo smukt ikke? det er nogle tanker der flyder rundt i mit messed up hovede. hmm jeg håber i forstår hva jeg mener uden det bliver alt for intenst ;)
det jeg egentlig nok gerne vil udtrykke med det her er at, lad nu vær og tag det så skide tungt om man kan se dine bryster lidt eller om man kan se din delle på maven. du er som Gud vil have det. vær fri og nyd at være lidt nøgen nogen gange.

 /peace.out.

4 kommentarer:

  1. flotte og inspirerende billeder! Er nu fast læser og glæder mig til at høre mere! Tjek min blog ud: accordingtoif.blogspot.com :-)

    //isabella

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak :) jeg tjekkede faktisk din blog ud igår, den er rigtig lækker. DIY guiden til nederdelen lignende den fra wang reddede min dag.
      kram.

      Slet
  2. Hey :) har en give away konkurrence kørende på min blog, du kan vinde et gavekort til Helle Thorup. Tjek det ud og deltag gerne; http://fudjan.com/2012/05/give-away/ - trækker vinderen den 20. maj - der er i øvrigt også en shopbop konkurrence i sigte;)

    Kærligst,
    Fudjan.

    SvarSlet
    Svar
    1. uh det lyder da lækkert :) det vil jeg da tjekke ud.

      Slet